انتخابات

تازه ترین اطلاعات بدست آمده در رابطه با کودتای نظامی اخیر در ترکیه حاکی از آن است که رهبر گروه ترور رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه ۲ ماه پیش از کودتا به آمریکا سفر کرده است.

 فرمانده گروه ترور اردوغان ۲ ماه پیش از کودتا به آمریکا سفر کرده بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،  روزنامه "ستار" ترکیه می‌گوید بر اساس تازه‌ترین اسناد و اطلاعاتی که از کودتای ناکام ترکیه در منزل " قوکهان سونماز آتیش" به دست آمده، نشان می‌دهد، وی که رهبر تیم ترور اردوغان بوده پیش از کودتا به آمریکا رفته است.

روزنامه مذکور تصریح کرد که تیم تحقیق و بازجویی بلیطی را در منزل آتیش پیدا کرده که ثابت می کند او به طور مخفیانه به ایالت میامی در آمریکا سفر کرده است.

این روزنامه به نقل از منابع امنیتی آورده است که از جمله اسناد و مدارک کشف شده در منزل آتیش می‌توان به سندی اشاره کرد که اسامی ۲۲ ژنرال ترک در آن نوشته شده بود که بعدا ثابت شد آن‌ها همان ژنرال‌هایی بوده‌اند که در کودتای نظامی در ترکیه دست داشته‌اند. همچنین برگه ها و لیست اسامی افرادی که قرار بوده بعدا در نهادهای دولتی و مراکز پزشکی وابسته به ارتش بکار گماشته شوند نیز در منزل آتیش کشف شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این روزنامه مدعی است که مسائل و اطلاعات کاملا شخصی و محرمانه ژنرال‌های مذکور نیز در اسناد کشف شده ذکر شده است.

این روزنامه در پایان تاکید کرد که گروه "قوکهان سونماز آتیش" همان گروهی است مقدمات ارسال گروهی نظامی به هتل مرمریس، محل اقامت اردوغان را به منظور ترور یا ربودن وی فراهم کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.